Det börjar rulla nu!

Idag var jag och hälsade på min nya arbetsplats. Kändes riktigt bra! Butiken är stor och luftig. Den känns rolig och möjligheterna finns att få den att börja rulla lite mer försäljningsmässigt! Ska bli SÅ kul att börja där. Men än är det inte dags… Två månader kvar. En månads semester och sen en månads arbete på mitt gamla jobb innan äventyret börjar.

Däremot fick jag glädjande besked att min lägenhet hyrs ut den 1 Augusti, så det blir inga dubbla hyror. WOHOO!! Känns så grymt bra!!! Så dags att börja packa lite grann.. Och städa lite grann..

🙂

*Livet är underbart*

4 reaktioner på ”Det börjar rulla nu!

Kommentera

