Lördagsmys!

Det har redan hunnit bli lördag eftermiddag. Ute är det molnigt och det regnar emellanåt. Själv sitter jag och läser en bok. Har njutit av några koppar kaffe också. En helt slapp dag helt enkelt på min semester!

Många av mina vänner tycker det är konstigt att jag tycker det är så skönt med egentid, men just nu behöver jag det. Tid för att slappa. Tid för att inte göra något speciellt. Tid för att göra det jag känner för. Tid att vara själv.

Och det är helt enkelt så underbart!

4 reaktioner på ”Lördagsmys!

Kommentera

