Wroom-wroom

20130710-194949.jpg

20130710-195017.jpg
Här är den. Min nya pärla! Känns grymt konstigt att ha bil igen. Har inte haft bil på flera år och då inte kört heller på flera år. Kan berätta att jag körde väldigt lugnt. Allting med körningen satt som det brukade. Kändes som det var igår senast jag körde. Däremot känner jag mig lite osäker bara, att jag tittar extra noga så att jag inte gör något fel och krockar. Det är ju jätteknas att jag känner mig så. Men det är ju det när man gör något som man inte gjort på länge. Då är man extra försiktig!

11 reaktioner på ”Wroom-wroom

  1. Kul! Jag hade en annan modell, fabriksny. Det var skitkul! Gillar märket!
    Har inte heller kört på lääänge, men körde i sommar på rasslande grusvägar så det stänkte. Sketakul! Allt kommer tillbaka på nolltid faktiskt. Körde väldigt mkt en gång i tiden…

Kommentera

