Varmt var det här!

Blev pokad på den där boken i morse av en väldigt fin kille. Han hade några gemensamma vänner, så jag pokade tillbaka. Och genast började han skriva.. Det visade sig att vi bor på samma gata och solar på samma gård.. Han brukar ligga lite längre bort med solglasögon, så jag har inte direkt sett hur han ser ut. Men på sin profilbild så såg han riktigt fin ut!

Så vi messar varandra om att mötas på gården för att sola och prata lite. Han hann före mig så jag fick gå fram och fråga om det var han.. Det var det, så jag lade mig i jämte och vi snackade och solade i några timmar. Väldigt rolig och trevlig att prata med. Han skulle iväg på rumänsk killkväll så när klockan var halv fem traskade han in för att göra sig i ordning. Han messade mig sedan och frågade om jag ville ha några öl för kvällen, så jag slapp åka till affären och köpa fulöl. Det tog jag ju gärna emot och sa att tre öl hade varit snällt att få, då han undrade hur många jag ville ha. Sen kom han ner med en kasse med fyra öl. Verkligen snällt! Jag föreslog att jag skulle bjuda honom senare på öl och därefter har våra mess urartat och blivit lite mer åt det snuskflörtiga hållet….

My good… Det här var ju kul!!

6 reaktioner på ”Varmt var det här!

  1. Jamen det är ju det som är skoj ändå :D. Massar ju fingrarna av mig med ”min” och mest svammel och skoj. Liiiite sexanspelningar blir det jue, men inte allra värst :).

    Kul att det hände bara så där av killen på samma gata 😀

Kommentera

