En vecka!

Ja, det blev ett besök hos grannen igår kväll och det var väldigt trevligt! Däremot var stackarn helt färdig efter vårt förra möte så jag insåg att det bara var för mig att gå hem efter några timmars besökande… Hahaha.. Det är inte lätt att bli liksom överfallen av en närhetstörstande kvinna! Undrar vad han tror… SÅ får se om det blir några fler möten med honom..

Idag måndag är det en veckas ledighet kvar innan allvaret börjar. Back to wörkipörki…. Tänk vad tiden har gått fort… Dock har jag haft en underbar semester. En mycket härlig en! Har verkligen försökt att satsa på mig själv, att slappna av, sova så mycket jag bara har kunnat och samtidigt göra några utflykter. En av mina bättre semestrar faktiskt, eftersom det annars brukar bli stress för att hinna med så mycket som möjligt. Nu var det mer fokus på mitt välbefinnande, vad jag vill göra och vad jag inte vill göra. I love it!

Så en sista veckas ledighet och vem vet vad som kommer att hända?!

🙂

2 reaktioner på ”En vecka!

  1. Fan vad nice att få till det med grannen! Inte så långt att gå när man är färdig sen 😉 Jag har två veckor kvar och redan stressad över allt jag ska hinna med, kanske ska göra som du och bara tagga ner lite?

Kommentera

