Sol sol sol!

Har legat några timmar på gården i finaste paljettbikinin och solat mig. Dock var det fler som fläkte ut sig ännu mer…

20130719-154659.jpg
Grannen kom och solade han med men lade sig låååångt bort från mig. Han såg att jag låg där, men skulle väl visa sig alldeles för tuff för att hälsa… Well, well. Eller så vågade han kanske inte gå förbi kvinnan som fläkte upp sitt nedersta?!

Jag är inte den som ligger normalt i solen och pressar, men när det blåser samtidigt så är det perfekt för mig! Lite svalkande blåst är inte alla fel!

Och den där hemmagjorda scrubben då?! Jodå, den kan nog funka! Jag fick inte en massa finnar utan blev bäbislen istället! Mycket bra!!

En väldigt härlig sista semesterfredagsom ska njutas fullt ut!!

2 reaktioner på ”Sol sol sol!

Kommentera

