Det är på gång nu…

Gårdagen var kantad med solning på förmiddagen innan jag tog tag i saker och ting. Fick ett ryck och kollade mina kartonger i källaren, vad som var i dem. Så enormt mycket som jag burit med mig i flera år som kunde kastas! Blev 2 kartonger mindre plus att jag hittade saker som varit borta i några år.. Jag var så effektiv att jag till och med kastade hänglåset….
Sen tog jag tag i garderoberna och städade ur dem. Därefter kunde jag sätta mig ner och njuta av lite film.

Dagens sovmorgon uteblev då några i huset bredvid flyttade och det var ett jävla liv tidigt i ottan. Kunde inte somna om så det var bara att stiga upp. Fick sen ännu ett ryck och åkte till sorteringsgården och slängde mina gamla nattduksbord.. Helt funktionella egentligen men ibland är det liksom dags att förnya sig. Vad är väl bättre tillfälle än när man flyttar?!

Så 1,5 vecka kvar. Dagarna går fort nu! Längtar att få komma till det nya och slippa leva bland flyttkartonger!
Men först lite sol på mig!

☀☀☀

2 reaktioner på ”Det är på gång nu…

Kommentera

