Fantastisk sista dag!

20130721-110140.jpg

20130721-110219.jpg

20130721-110232.jpg

20130721-110254.jpg
Min goa vän och hennes man ska även de flytta ifrån staden. De ska norrut och jag ska söderut, så igår blev en underbar sista kväll ihop med grillning, bad och en öl på mysig uteservering! Kvällen till ära var jag osminkad och det har aldrig skett innan att jag skulle gå på ett uteställe utan smink. Men jag börjar helt enkelt tycka om mig själv osminkad och då spelar det ju ingen roll om man är det eller inte?!

Dock när jag vaknar idag så mår jag inte lika bra som igår. Man är inte van att dricka öl. För att bara tagit två öl så känns det som det var värsta fylleslaget..

Känner mig Invalido i huvudet just nu.. 😉

En reaktion på ”Fantastisk sista dag!

Kommentera

