Det var inte riktigt vad jag hade räknat med..

Semestern gick ju SÅ fort! Och sista veckan ska vi inte tala om..

Så här är jag nu, uppe med tuppen för att komma in i rutinerna igen. Och alltid så är man aldrig redo för att jobba. Vill ha en vecka till är det många som önskar. Så även jag. För idag har jag nackspärr och ont i kroppen. Förmodligen för att jag struntade i att sola igår och var inne och städade ur mitt kök. Kroppen tål inte mycket längre helt enkelt…

Bakfylla och städ är alltså ingen bra kombination..

God morgon!

En reaktion på ”Det var inte riktigt vad jag hade räknat med..

  1. Man är aldrig redo för att semestern ska ta slut, så är det bara! Jag tror jag ska snika åt mig en extra dag nästa vecka, när jag ändå är själv på jobbet.. 🙂

Kommentera

