Dagens outfit!

Idag ska jag åka ner till mitt nya jobb och jobba där. Dagen till ära har jag på mig ett linne från rosemunde (love it!!!), en kjol från hm och fantastiska Steps från Twilfit!.

20130725-093048.jpg

Idag är det lön så de flesta konton har blivit påfyllda. Hoppas på bra försäljning idag! Själv har jag shoppingförbud några månader framåt så nu gäller det att vara påhittig med det man har! Skittråkigt men nödvändigt!

20130725-094608.jpg

2 reaktioner på ”Dagens outfit!

Kommentera

