Blått är flott?!

Jobbade en sväng på nya stället igår. Passade på att köra förbi mitt nya plejs med lite flyttkartonger så det blir mindre att flytta i morgon..

Är ju tvungen att visa er mitt nya badrum. Visst är det stylish?! Hahaha.. Någon var visst väldigt förtjust i B L Å T T..

20130730-112845.jpg
Här är sovrummet.

20130730-113021.jpg
Vardagsrummet

20130730-113124.jpg
Och köket..

20130730-113213.jpg

Måste fundera ut vart min älskade nya tvättmaskin ska få plats… Ett jobb för min käre far!

I morse satte jag igång att städa mitt badrum. Så ikväll efter jobbet blir det att finputsa det sista, för imorgon är det dags! Ska bli skönt sen när jag även börjat det nya jobbet. Då kommer det nog kännas på riktigt att jag har flyttat!

4 reaktioner på ”Blått är flott?!

Kommentera

