Citroner är sura..

..min ena katt likaså. Var ju inga problem med katterna förra gången jag flyttade men JÖSSES var sur den ena blev denna gången, den som jag trodde skulle klara av detta galant… Morrar och fräser mot den andra stackarn som knappt vågar röra sig i lägenheten. Jag har tagit ett allvarligt snack med surisen, så han är bättre men fortfarande lite småfräsig emellanåt. Måste vara något i luften här i samhället kanske?! Eller så är han trött på att flytta. Och jag som tänkte jag skulle kolla lite närmare på lägenheter sen dit jag ska jobba…. Eller så kanske det var taggtråd i torrfodret jag köpte sist?!

Ja, och under detta inlägget råkade jag impregnera mitt kaffe över soffbordet, datorn,  mobilen och bankdosan. Lovely… Note to myself att INTE dricka kaffe fortsättningsvis vid soffbordet, NÅGONSIN!!!!! Blir SÅ trött! Vet inte hur många gånger jag nu har spillt dryck över detta bord. Det har ju tappat all sin färg, då det var mörkbrunt innan har nu fått en lite ljusbrunare ton…

Tur att datorn inte fick mer än underedet lätt färgat brunt. Hade den fått kaffe över sig hade jag nog dött. Däremot mobilen ska jag byta om en vecka så det gör inget om den segar lite. Jomen, mitt abonnemang har gått ut så bruttan ska äntligen köpa sig en ny mobil! Ska bli SÅ underbart!!

Wohoo, något superkul att se fram emot medan man äter knäckebröd och vatten under månader med shoppingförbud!

Kommentera

