Det här med inredning!

Insåg att lägenheten är grymt mörk. Som att sitta i en grotta alldeles allena. Så jag måste skaffa några lampor som lyser upp i tillvaron.

Var enormt längesen jag kostade på mig inredning. Gardiner vet jag inte när jag köpte senast. Sen är jag den som köper det jag gillar oavsett pris. Så de möbler jag har kostade lite mer, men jag älskar dem! Mörka och tunga möbler blandat med färger! En dejt för längesen sa att jag hade möbler från nittiotalet. Hahaha.. Det är så roligt med folk som tror sig veta att de är bättre för att de har möbler som är ”inne”.
Men jag har hellre möbler som jag älskar och som är otrendiga. Att ha sin egna stil, DET är något som jag tycker är härligt och mysigt! Att sätta sin prägel på inredning, det är ju det som är grejen!

🙂

3 reaktioner på ”Det här med inredning!

Kommentera

