Flytt igen..

Fast bara för max tre veckor… Ska få bo hos en kompis i min gamla stad, medan hon och hennes sambo är borta på semester i tre veckor. Detta för att jag ska slippa pendla till mitt gamla jobb tills jag börjar det nya. Det sparar även en massa pengar i bensin. Däremot så vill jag egentligen inte bo där. Låter kanske lite knasigt, men nu har jag ju bott in mig i det nya, och det känns nu som mitt hem. Ogillar att bo tillfälligt någon annanstans. Men det får gå! Fördelen är ju att hon har en tv och det har ju inte jag som läget är nu! Hahaha…

Det är ju bara tre veckor kvar tills mitt nya liv börjar. Och det känns helt underbart!! Tre veckor går snabbt!!

2 reaktioner på ”Flytt igen..

Kommentera

