Tendens till dejt?!

Min kompis sambo har försökt få ihop mig med hans vänner, vilket är så enormt gulligt av honom! För några veckor sen bad han mig möta honom och hans vän på ett uteställe.  Jag kom dit och fick träffa en ganska kort kille (givetvis längre än jag men ändå…), men med en stor personlighet. Mörk, grek och utgav sig för att vara 28år.. Nu luskade jag lite med min kompis efteråt och det visar sig att han är egentligen 23 år. HAHAHAHA.. Brukar vara vi kvinnor som ljuger om vår ålder. Jag kunde blivit sur, men tyckte det var lite gulligt. Jag är ju liksom lite äldre än honom om man säger så…

MEN vi hade trevligt, pratade en massa den kvällen. Han fick intresse för mig och fick mitt nummer av min kompis sambo, så i morgon ska han komma hit över ett glas vin eller två…

🙂

11 reaktioner på ”Tendens till dejt?!

Kommentera

