Kvällen…

Han kom med tre flaskor rosévin. Hahaha.. Tre flaskor.. Det är generöst! Faktiskt det godaste rosévinet jag någonsin druckit! Till det, kex, ostar och melon. Efter några glas så bjöd han på snus. Och jag tog såklart för det var ju längesen jag fick en sist. Jävlar var den var stark. Fräste som bara den under läppen!

Satt och pratade till fyra på morgonen. Har aldrig hänt förr måste jag säga. Att kunna prata, diskutera med en man är sällsynt, speciellt med någon som är så ung. Sen någonstans där så blev det hångel, som ledde till annat. Han sov över men skulle upp tidigt och jobba på sitt företag, och sa ”vi hörs”. Och här sitter jag med värsta rufset till hår och undrar vad fasen hände egentligen?!

🙂

12 reaktioner på ”Kvällen…

Kommentera

