Dagen efter…

Herreguuuud… Så bakis jag kände mig.. OMG!! Huvudvärk som bara den.. Well, man är inte van vid att dricka en flaska vin själv helt enkelt. Så gott så det slank ner som saft. Mycket farligt!

Och eftersom jag mådde som jag gjorde, hände inte så värst mycket mer än att jag gick och köpte mig en påse godis. Det tyckte jag mig vara värd. Sen blev det tv för mig hela kvällen. Dock så fultvättade jag, då jag inte kunde boka tvättid då jag inte fått den nyckeln. Kändes som jag ville skyla lite vad som hände i gårdagen.. Fick lite dåligt samvete att jag hade en karl här då det inte är min lägenhet. Men jag städade bort alla spår, eller rättare sagt, tvättade bort alla spår. Hahaha..

Kommentera

