Söndagsslapphet..

Nä, i söndags gjorde jag inget upplyftande heller.. Mensvärken från hell hade jag så det var bara att ligga i soffan och tycka synd om sig själv för en liten stund. Jason Bourne hände och under reklampauserna hade jag fyllt kundkorgar på tre olika shoppingsajter för kläder, smink och dylikt. Så supersugen på shopping, men det blir inget med det. Plånboken är tom som rymden är stor, men snart är det lön! Wohoo!!

Stolt över mig själv som inte beställer ändå. Det är så himla lätt att hamna i den där cirkeln med att bara handla, handla och åter handla. Vill ha nya saker men även är det mycket jag behöver, men här gäller det som sagt att hålla i shoppingsuget och hejda sig. Än så länge har jag gjort det. *Klapp på axeln.. Mycket bra gumsan!!*

And what about the boy?! Well, har inget hört från honom. Jag skickade ett mess idag. Får se om vi hörs. Det som händer, händer. Ingen idé att analysera. 🙂 Och det är så himla skönt att tänka så!

🙂

5 reaktioner på ”Söndagsslapphet..

Kommentera

