Det gick inte att undgå…

Det blev att shoppa lite smink från nätet. Men till mitt försvar, var det sånt som jag ändå behövde, fast lite billigare. Hade några kampanjkoder att utnyttja. Som ny mascara, då den nuvarande (köpte en billig för några månader sen) kladdar och ger mig pandaögon.. INTE så kul att se sig själv i spegeln efter en dag på jobbet och vara HELT svart under ögonen.. Så vi får se helt enkelt om den nya är bättre! Den skulle framhäva mina gröna ögon också så det blir verkligen spännande!

Sen behövde jag ny kajal och ögonbrynspenna. Så det blev det också. När jag väl satt där så hann jag lägga i en massa mer som jag skulle vilja ha, men kom till mina sinnes fulla bruk och tog bort allt som jag inte var i behov av…

Så, ett litet paket är på väg till mig. 🙂

Sen håller jag på att messa med dejten från i fredags. Så för några minuter sen slängde jag ut frågan om han vill ses igen, så vi får se om han vågar/vill ses. Fortsättning följer?!

😉

10 reaktioner på ”Det gick inte att undgå…

  1. Har du inte testat ELF innan så gör det, man beställer smink snorbilligt från england 😉
    Jag brukar dunka in en megaorder skitbilligt mellan varven, man får verkligen valuta för pengarna där och produkterna är bra.

Kommentera

