En liten ledig dag!

Idag är jag ledig och ska till min kollega på fika och hämta min bil som har stått där i två veckor nu. För idag ska jag åka hem en sväng. Hem till mitt nya hem för att se om det står kvar. Längtar dit. Det har varit helt okej att bo här i min kompis lägenhet, men jag längtar till mina grejer, mina rutiner, mitt städade hem. På söndag sen tar jag med mig mina grejer och katterna för att på riktigt flytta dit! Äntligen liksom. Sen jobba en vecka till på gamla jobbet för att sen komma på nya stället! Det går fort nu!

Dock ska jag jobba på nya stället på måndag och fredag nästa vecka. Måndag ska jag jobba som vanligt, och fredag fick jag åka dit för att styra upp butiken med kontoret, lagret osv, så jag får det på mitt vis, som jag vill ha det! Ska bli SÅ skönt när det sätter igång på riktigt!!

Jag längtar!

2 reaktioner på ”En liten ledig dag!

Kommentera

