Oväntat besök!

Fick ett mess på kvällen av dejten som undrade vad jag gjorde. Textade lite fram och tillbaka och han skulle då bjuda mig på hemlagad mat idag lördag, om han hann eftersom han skulle jobba och visste inte när han blev klar. Sen en liten fråga om jag ville ha sällskap. Det tackar man ju inte nej till. Så vid tio-tiden kom han. Fräsch och luktade gott. Finbil hade han också. En ny Audi. Stort pluspoäng där! 😜 jag öppnade i mysbrallor och var inte lika fräsch, men tänkte att det spelar ju ingen roll. Jag piffar inte till mig något extra utan han får ta mig i mina fula mysbrallor!

Hånglade i soffan och snackade till klockan var tre. Sen sov han över och vi kunde inte hålla oss. Det var riktigt bra denna gången! 😊 Dock hade jag väl fått någon mutantisk kraft och fick honom att nästan svimma efteråt! Ja, det är inte lätt när de ska förföra en 10 år äldre kvinna! Hahaha

Däremot glömde jag säga till honom att stänga dörren till badrummet så någon har haft väldigt kul i natt…

20130824-094044.jpg
Innan nio tassade han tyst ut utan att säga hej då. Han trodde nog jag sov och ville inte väcka mig. Får se hur det blir ikväll, om man får se en Karl stå i köket för en gångs skull…

3 reaktioner på ”Oväntat besök!

Kommentera

