Lite måndagschick?!

Igår gjorde jag något jag egentligen inte skulle göra.. Innan jag började jobba så gick jag in på H&M och skulle bara ”titta”. Yeah right att det bara gick att titta… *Himlar med ögonen* Hittade ju en massa snygga kläder! Föll för två kjolar och jag älskar ju kjolar, så jag kunde inte gå ut utan att köpa dem. Min plånbok vände sig ut och in av vrede. Jag skulle inte gjort det. Men jag behöver ju bli lite piffig på nya jobbet, eller hur?!

20130826-193703.jpg
Eeh, bry er inte om min enormt stökiga bakgrund, har lite dåligt med galgar så lite kläder ligger fortfarande kvar i kartongerna…
Eftersom jag har lite svårt för extremt tajta kläder på jobbet, så hittade jag en transparent skjorta i garderoben som jag inte har använt så många gånger. Då kändes det inte så naket..

20130826-194533.jpg
Den andra kjolen jag köpte, får komma i ett annat inlägg! 🙂

4 reaktioner på ”Lite måndagschick?!

Kommentera

