Ett litet paket!

Äntligen kom mitt lilla paket med smink! Har verkligen längtat efter den nya mascaran eftersom den gamla är så dålig. Detta låg i min brevlåda..

20130827-135619.jpg
Mascara från Maxfactor
Svart kajal från Isadora
Blå kajal från Bareminerals
Dust it från Osis+
Ögonbrynskit från Wet n Wild
Balsamprov från Matrix Biolage

Dagen till ära är jag ledig och låg i sängen till halv 12. Var så trött och det har tagit på krafterna att inte vara hemma. Så när jag lade mig i sängen igår, tog det inte många sekunder innan jag sov.

Tvättmaskinen går nu varm och det blir en lugn och härlig dag! *Underbart*

Kommentera

