Morgonfix!

Idag är jag egentligen ledig, men ska till mitt nya jobb för att röja innan jag officiellt börjar. Hade tänkt åka dit tidigt men orkade verkligen inte riktigt med det… Ibland måste man lyssna på kroppen och idag så sa den till mig att inte vara så himla duktig. Så det blev en liten hemmamorgon med matlagning på schemat.

20130830-074837.jpg
Fläskpannkaka blev det. Fast jag fuskar, och kör med knaperstekt bacon!
En dusch, lite sminkning och en kaffe på det, sen blir det jobb!

Härliga fredag!!

4 reaktioner på ”Morgonfix!

  1. What? Klockan är nu 08:07 när jag läser det här, och du är redan uppe och har lagat mat och haft dig? På din lediga dag? Vad sitter du på för superkrafter, kvinna? 😃

Kommentera

