Kan inte hjälpa´t..

Men jag har varit helt slut efter jobbet! Och då har bloggen blivit lidande!

Dock har det ju inte hänt så mycket i mitt liv denna veckan, mer än att jag och min personal fick åka iväg på ett event till en annan butik,  där en leverantör pratade lite om kommande nyheter. Kvällen blev sen, plus att jag har fixat en massa i butiken denna veckan OCH så har jag haft problem med min parkering utanför jobbet då andra har ställt sig där. Enorm irritation då jag betalar 700kr för att få stå där, så samtal med hyresvärd som i sin tur har varit otrevlig, tjurig och tagit ut sin irritation på mig. Så min energi är lite på upphällningen för tillfället.

Helgen blir det inte så många knop för min del. Mer sömn som står på schemat!

S.Ö.M.N.. Fasen vad jag längtar!!

 

4 reaktioner på ”Kan inte hjälpa´t..

Kommentera

