What the f***k?!

Råkade glömma min laddare på jobbet häromdagen och med tomt batteri och ingen väckarklocka så installerade jag en väckarklocka på datorn så jag inte skulle försova mig till jobbet.. BIG mistake!!

Den verkar leva sitt egna lilla liv och alarmar lite när den känner för, trots att alarmet är borttaget.. Som ikväll, klockan 21. Kattstackaren satt och åt. Blev så rädd att han spottar ut all torrfoder han hade i munnen på golvet när han hörde alarmet. Jag trodde jag DOG av skratt!!

Små saker som förgyller i livet!

2 reaktioner på ”What the f***k?!

Kommentera

