Behöver byta brillor?!

Konstig känsla i kroppen som nog är typiskt för oss kvinnor när vi har mens. Man känner sig uppsvullen och enorm. Och just nu känns min röv som en flodhäst. Eller ardenner. Du bestämmer.. Den ser bredare ut och är mer putig än den normalt är. Nog för jag har putig rumpa i normala fall men idag sitter den för fan uppe i nacken och putar ut.. Dock sitter mina byxor som jag inte haft på länge, lösare över rumpan än innan, då de var mer tajta. Jag fattar noll..

Är jag i behov av nya brillor då jag verkar se lite skumt när jag ser mig i spegeln?!

Så måste det va.. Eller är det fel på alla speglar?! 😜😉

6 reaktioner på ”Behöver byta brillor?!

Kommentera

