Lördagsmys skulle det ju stå!

Snacka om att igår var jag väl inte riktigt klar i huvudet. Lite för mycket snor i hjärnan?! Det var ju lördag igår. Inte fredag som min rubrik syftade på…

Ja herrejösses….

Well, söndag är det idag, note to self! Är inte riktigt pigg, men inte för sjuk att vara hemma från jobbet i morgon?! Men kanske borde så jag inte smittar någon av min personal så alla är hemma och vi får ha stängt pga sjukdom.
Jag har alltid varit dålig på att vara hemma. Helst ska jag vara nära döden och då blir man ju sängliggandes en vecka. Men kanske borde vara hemma imon så jag får en dag till att piggna till…

Svåra beslut man måste ta.. 😉

2 reaktioner på ”Lördagsmys skulle det ju stå!

  1. Jag är likadan… hasar mig till jobbet fast jag förmodligen borde ligga hemma och ta hand om mig. Fast vem tackar en för det egentligen??? Hoppas du piggnar till så du slipper fundera på hur du ska göra.

Kommentera

