Krax krax..

Kan knappt prata en hel mening innan halsen snörper ihop sig och jag måste hosta… Och eftersom jag har det serviceyrket jag har så kan jag inte direkt hålla snattran för att slippa hostan..

Fick i morse värsta svettattacken så lite feber kanske jag också har. Men kan man stanna hemma för hosta?! Känns ju lite sisådär med det. Lite fjantigt kanske?! Samtidigt känner jag mig grymt oproffsig mot mina kunder..

What to do?! Känner jag mig själv rätt så kommer hostan vara med nu i några veckor. Sätter sig alltid på mina luftrör och är svår att få bort!

4 reaktioner på ”Krax krax..

  1. Har du feber så ska du stanna hemma tycker jag, aldrig bra att jobba då. Det går aldrig över om du inte vilar dig från början. Funkar det inte att jobba med hostan heller så tycker jag du ska vara hemma, jag var hemma en gång för att jag var så hes, det funkade inte att prata alls. Verkar ju vara lite samma för dig nu, var hemma med gott samvete du och krya på dig!

Kommentera

