Åter till verkligheten?!

Tänkte jag skulle ta mig till jobbet idag. Känns enormt påfrestande. Hostar som fasen nu på morgonen då kroppen försöker få upp allt slem från lungorna. Kanske var en dålig ide dock att jobba?!

Gårdagens näsblodsattack var ju inte heller så trevligt. Kommer alltid då jag snyter mig för mycket. Har riktigt känslig näsa, men nu hade jag ju inte snytit mig så mycket, bara emellanåt. Men de där nässprejen fräser ju till i näsan så det är starka grejer det där..

Kanske var jävligt dumt att gå till jobbet idag?! Men ogillar att ligga hemma. Är riktigt dålig på att känna efter hur jag känner mig och gå på den känslan, men man känner sig ju alltid som sämst på morgonen. Och just i denna stund känner jag att jag borde varit hemma…

3 reaktioner på ”Åter till verkligheten?!

Kommentera

