Ibland är inte huvudet med…

Hade kommit hem efter att ha varit och kollat på en lägenhet i stora staden. Helt okej lägenhet. Fräschare än den jag har, men inget speciellt. Här får man ta det man får då marknaden är skitsvår att få tag i lägenhet. Skulle vara skönt att slippa pendla en timma om dagen.. Håll tummarna att den blir min!

Anywho, så står jag framför min dörr och ska låsa upp. Jävligt svårt att få i nyckeln liksom. Muttrar lite för mig själv och ut från lägenheten mitt emot kommer en man som bor under mig. Jag tänker i mitt stilla sinne att vad fasen, har deras andra unge flyttat in i lägenheten mittemot?! Så vänder jag mig om igen och inser att jag försöker ta mig in i hans lägenhet…

PINSAMT!!!!!

Jag ber skrattande om ursäkt och han flinar ganska mycket, sa att han liksom stod och undrade vad fasen jag höll på med. Well, kaffebrist yrkade jag på!

4 reaktioner på ”Ibland är inte huvudet med…

Kommentera

