Att snora eller inte snora…

Wohooo, lön igår!! Så efter jobbet stack jag till mataffären för att fylla mitt tomma kylskåp. Glad i hågen när jag kom hem insåg jag att jag glömt det viktigaste….. Nässprej.. Fuck!!! Är nämligen fortfarande supersnorig om kvällarna och för att inte dö för att näsan är täppt och jag vägrar sova med öppen mun, kör jag med nässprej. Så, det var bara att inhalera alla små korn av nässprejen. Snorta, som en idiot! Tyvärr fanns det inte så mycket ångor kvar i mitt gamla, så effekten blev inte lyckad. Jag fick ta till mig mitt sista knep, att sova på rygg. Och det är inte lätt när man till vanlighetens skull sover på mage. Men det gick ändå..
Och nu sitter jag här, vid frukostbordet och känner mig snorfylld ända in i hjärnan..

God morgon!!

2 reaktioner på ”Att snora eller inte snora…

Kommentera

