Jag fattar det nu…

Kommer ni ihåg att jag klagat på att min mat inte smakar så bra?!

Nu har jag kommit på vad det är… Jag klarar inte av kött…. Så nu  har jag börjat mitt liv som vegetarian! Har faktiskt relativt länge inte ätit kött, men varje gång jag gjort köttfärssås, korvstroganoff eller falukorv och makaroner så spyr jag nästan av att det smakar så illa. Har trott mina kitchenskills blivit dåliga. Men idag så gjorde jag en egen köttfärssås med Corn och jäklar var mycket godare det var. Så nu fattar jag!

No meat for me!

2 reaktioner på ”Jag fattar det nu…

  1. Jag tycker om kött i perioder. Ibland ÄLSKAR jag det, ibland not so much. Konstigt, egentligen. Just nu är det spaghetti med olivolja och inte så mycket mer som jag vill äta ungefär varje dag. Mmm…

Kommentera

