Torsdagsklätt!

Hej och hå!
Här vaknade man halv fem, alltså 04.30 av värsta mensvärken och att ena katten stod och ylade. Efter några ilskna ”gå och lägg dig!!” Somnade både jag och kissen. Men när klockan ringde hade jag fortfarande superont! Tog en Ipren och pinglade till mig det bästa jag kunde och nu mår jag bra, förutom lite trött bara..

20131031-095512.jpg

20131031-095526.jpg
Trots känslan av plufsighet, klämde jag i mig i tajtaste pennkjolen. Och som sagt, ett par snygga strumpbyxor piffar alltid upp. Dessa från Twilfit!

Ska snart ha utvecklingssamtal med min chef så det blir verkligen intressant. Utvärdering av två månaders jobb… Spännande!!

Ha en strålande torsdag. Det ska jag ha!! Pössen

11 reaktioner på ”Torsdagsklätt!

Kommentera

