Kaffe & kakor!

Jag är inget kakmonster direkt. MEN något som jag gillar är pepparkaka! För några veckor sen köpte jag en sort jag inte brukar köpa, Annas pepparkaka. Men nej, den var inte någon favorit. Däremot var det kampanjpris idag på den jag brukar köpa, så jag var ju tvungen att lägga en burk i korgen…

20131103-134820.jpg
Så, Söndagsmys med kaffe och lite pepparkaka. Livet är faktiskt underbart!

Btw, så var ett sött, ungt par igår och kollade på min lägenhet. Idag ville de komma igen med killens föräldrar. Märkte att mamman var väldigt kritisk till det mesta, men jag håller tummarna att de tar den!!

En reaktion på ”Kaffe & kakor!

Kommentera

