Söndagsspänning!

Det är något visst med söndagar. Jag bara älskar dem. Inte minst för att det är min favoritserie på söndagar, utan det ska bara vara så löst och ledigt som man bara önskar. Sovmorgon och inga måsten överhuvudtaget.
Idag dock så var jag så duktig som städade köket. Fyra dagar kvar tills jag får nycklarna. WOHOOO!!! Däremot ser lägenheten ut som ett bombnedslag med alla kartonger och allt..

Sen så har jag haft ett enormt godissug senaste veckorna. ENORMT!! Även idag, där jag länsade lite ur mitt chokladförråd till favoritserie ”The Mentalist” och jösses så spännande det var idag. Tog en extra rad Geisha bara för spänningens skull”.

Då kanske ni säger att ”ta och ladda ner fortsättningen då?!”. Men nä, I´m not that kind of a girl! Jag är lite gammalmodig där.. Så längtar redan till nästa söndag! 😉

En reaktion på ”Söndagsspänning!

Kommentera

