Lovely thursday!!!

Råkade komma supertidigt till jobbet. Trodde att det skulle ta längre tid att lasta grejer i bilen än vad det gjorde.. För idag ska jag hämta nycklarna till lägenheten och lämna lite grejer. (Äntligen!!!!) På något konstigt sätt har jag för lite kartonger för mina grejer.. Förmodligen packade jag mer effektivt förra gången?! Kan ju hoppas på det. För mer grejer har jag ju inte köpt på mig.
Eller jo.. En liten matta och två små brickbord till sängen. Men de går ju inte att packa ner ändå så de räknas ju inte! 🙂
Ska köra en omgång till ikväll och även några omgångar imorgon. Känner mig jäkligt sliten vid detta laget. Ingen energi till att jobba heller. Behöver nog lite semester. Att flytta tar på krafterna! Men det får bli nästa år. Nu är det jul och jag kommer att jobba massor, trots att jag inte får ut ett skvatt mer i pengar. Det suger emellanåt att vara chef..

Tröttheten kan ju också bero på att den lägenheten jag nu bor i verkar vara gjord av papp då jag hela tiden hör grannens unge lipa och skrika så in i… Morgon som kväll.. Jag ber om ursäkt till alla er som har barn men detta jävla skrik och vrål gör mig helt förstörd! Till och med katterna reagerar och ser nervösa ut. Jag är jävligt glad att jag inte har barn! Men det är väl så med andras barn… Man älskar sina egna mest!

Nu mängder med kaffe så jag vaknar. God morgon!

4 reaktioner på ”Lovely thursday!!!

  1. Hade min W varit ett skrikigt barn hade jag också blivit galen 😉 och en av mina lägenheter i Stockholm var extremt lyhörd. Där hörde jag nog tom när barnet gjordes!! Hoppas din nya lya blir bättre 🙂

Kommentera

