Min favorit!

Eftersom jag har beslutat att lägga ner mitt projekt ”dyra ansiktsgrejer” så kommer jag unna mig endast en sak… Min favorit foundation..

20131128-212156.jpg
Beställde ett kit på fyndera.se efter många om och men.. Har ju köpstopp så jag har velat fram och tillbaka på om jag skulle slå till. Känner mig inte lika fräsch utan foundation då jag blir väldigt flottig i ansiktet av luften på jobbet, så jag fick ge mig där! Halva priset på vad de kostar i butik dock. Dessutom fick man med en borste om man köpte två produkter! Lovely!!

En reaktion på ”Min favorit!

Kommentera

