I feel great!

Nu har det flyttats och haft sig i helgen! Helt slut idag när klockan ringde för att bege sig till jobbet. Vill vara hemma och njuta av mitt nya hem. För redan i lördags eftermiddag var alla grejer uppackade! Ogillar när det är kartonger i lägenheten, så upp med allting!

Så nu är det fint, städat och mysigt! Lite julgardiner i köket och adventsljusstakar i fönstren. Jag vill vara där och mysa nu. Njuta av hur bra det blev! För när mina grejer kom in så kändes det så himla bra! Lägenheten är ljusare och fräschare än förra. Det kommer bli SÅ bra!!!

Btw så har jag även skaffat mig ett träningskort. Så nu finns ingen återvändo. Det ska tränas och träffa nya människor. Nu börjar mitt nya liv här i den nya staden. Det kommer bli så enormt bra känner jag!

Lovely! ❤️

7 reaktioner på ”I feel great!

Kommentera

