Where is the power?!

Gårdagen var jag helt slut! Försökte mig på en sovmorgon eftersom det var min lediga dag, men ett intensivt jamande gjorde att jag inte fick den sömn jag önskade. Det var nästan jag ströp någon!

Idag är det likadant. Helt slut i kroppen och sinnet. Att träna piggade inte upp mig alls. Helt förstörd! Behöver sova i tusen år känns det som. Energin är på noll.

Förmodligen en kombination av flytten, vintertid med mörker och att kroppen är chockad av att lyfta vikter.

20131205-095412.jpg
Men, skam den som ger sig! Träningsväskan är med. Here we go! Pepp åt mig!!

2 reaktioner på ”Where is the power?!

Kommentera

