Lova mig en sak…

Nä, det här går inte…

Så jag tog på mig piffigaste kjolen, med raffiga strumpbyxor och hälsar tisdagen välkommen!!

20131217-092903.jpg

Så snälla, hjälp mig idag. Le mot alla människor du möter! Lys upp i mörkret med ditt inre ljus så kommer andra människor även göra detsamma för dig. För vi behöver bli snällare mot varandra!!! Jag lovar att om du gör detta så kommer dagen bli fantastisk!!

❤️❤️❤️

8 reaktioner på ”Lova mig en sak…

  1. Fancypants! =)

    Förra veckan höll jag upp dörren åt en otrevlig person som bar på grejer, jag blev rätt förvånad när hon sa tack. Men så var hon otrevlig igår igen. Fast det gör inte att jag ger upp eller är otrevlig tillbaka, jag tänker karma! Karma är bra!

Kommentera

