We don’t sleep when the sun goes down..

Rea, rea, REA!!!!!!

Folk äro som tokiga! Att man beger sig ut och shoppar järnet en röd dag?! Jag fattar inte..

Själv är jag så orkeslös så jag är som en blöt fläck på golvet. Benen bär mig knappt. Och jag ska jobba ända fram till nyår. Helt sjukt! Hur ska detta gå?!
Så jag försökte piffa mig lite men inombords har tröttheten tagit över. Jag orkar inte mer… Snälla ge mig energi nu!!

20131227-095038.jpg

2 reaktioner på ”We don’t sleep when the sun goes down..

Kommentera

