Summan av kardemumman..

Brukar inte göra någon bloggsummering av året som gått, men man kan ju bryta traditionerna, ellr hur?!

Vad hände under mitt år 2013. Well, trappade ner min antidepressiva medicin. Började dejta en Stockholmare där jag stod för första gången upp för mig själv och vad jag tycker är okej. Spådde mig. Gick på hypnos som förändrade mig ganska mycket. Flyttade gång nr 1. Kom i konflikt med vännerna. Slutade med medicinen. Hade min bästa semester någonsin där jag ensam solade och njöt på min utegård där en granne raggade upp mig och jag fick mig ett av de bästa sexet någonsin! Köpte bil. Flyttade gång nr 2 och fick låna en kompis lägenhet under några veckor. Strulade med dennes pojkväns kompis som var alldeles för ung för mig och sexet var inget speciellt. Började nya jobbet. Sade upp bekantskapen med mina vänner. Flyttade gång nr 3. Fixade gymkort och hittade mig en ny vän.

Vad jag har lärt mig av detta året är att lita på mig själv och min känsla. Att inte förlora mig i andras liv utan fokusera på mitt egna. Att stå upp för mig själv och att det är okej att säga nej!

Så 2014…
Jag vet att det blir ett fantastiskt år! ❤️

Gott nytt år!

10 reaktioner på ”Summan av kardemumman..

    • Spåmannen sa bland annat att jag skulle få ett nytt jobb, att jag skulle tveka att ta det till en början, men att jag skulle ta det. Så mycket av det han sa stämde. Något har väl inte inträffat ännu, men emellanåt kan de ha fel på när det ska inträffa! 🙂

      Vad tråkigt att det din spådam spådde inte har stämt dock.. Stor kram

Kommentera

