Proud of beeing me!

Well, jag började året bra! Klippte mitt kreditkort så en månad som kommer bli medeltuff, sen är jag på banan igen! Så enormt stolt över mig själv! 😊

Motionsmässigt börjar jag året med att cykla till jobbet. Vardagsmotion är den bästa motionen och en cykeltur på 20min enkel resa varje dag är inte fy skam. Däremot mindre kul när växeln frusit fast och man får cykla hela vägen på ettan. Jävlar vad man får trampa!

Dock har jag beslutat att min ena katt ska få komma till ett hem där han får möjlighet att gå ut. Det skär i hjärtat eftersom han är min bäbis, men i 5 år har han gjort mig vansinnig med att jama och krafsa på väggar/dörrar, trots att jag har kattkompis och aktiverar honom. Nu vid sista flytten blev det ännu mer påtagligt. Min sömn störs då jag inte får sova ut när jag är ledig och det funkar inte mer… Så med litet krossat hjärta kommer jag lämna bort honom på lördag… Men han kommer bli lycklig och det är ju det viktigaste! ❤️

Kommer sakna att en kisse lägger sig på min rumpa om kvällarna dock…

Pöss

2 reaktioner på ”Proud of beeing me!

Kommentera

