My brain Will soon go and die!

Är i skrivandets skull väldigt trött och less på allt. Katten kunde jag inte lämna bort i lördags eftersom familjen som skulle ta honom hade skabb på sina befintliga katter så vi skulle vänta till denna lördagen som kommer. MEN snacka om att han går mig på nerverna nu. Får inte sova alls utan att han håller på. Jamar och krafsar på dörrar och väggar. Nätter som dagar! Så inatt vaknar jag av honom och slänger in honom på toa och stänger dörren till mitt sovrum. Då börjar den andra katten krafsa på dörrar och jama då hon är utan någon av oss. Så in med henne på toan också och en total sömn på fyra timmar per dag nu i några veckor som gått gör att jag snart bryter ihop. Orkar inte mer.

Lägg till kunder som är helt hjärndöda som inte kan läsa på skyltar att det är halva reapriset utan frågar på varenda vara de tittar på om det verkligen är halva reapriset på den varan.. Brukar vara tålmodig människa, men nu har jag lust att skrika ”tänk för helvete en extra gång innan du öppnar käften då skyltarna är där av en anledning!! Och har jag sagt att jag inte har mer produkter och storlekar i lager på rean, så hjälper det inte att du frågar TRE gånger om jag har produkter och storlekar i lager!!! Jag gömmer inte produkter och storlekar till speciella personer som jag tar fram när jag känner för det…”

Jag tror jag behöver semester..

(Detta skulle vara en positiv blogg, men just nu så känner jag mig inte så positiv, tyvärr!)

6 reaktioner på ”My brain Will soon go and die!

  1. Inte konstigt du är grinig om du inte får sova! Jag skulle bli galen. Sen är det ju det där med folk alltså, har jobbat inom handeln och ibland undrar man ju hur folk är skapta. Vet inte hur många gånger jag stått med ett leende på läpparna och tänkt: Din dumma jävla idiot kan du inte bara ramla ner och då och ful är du också!!

Kommentera

