Ljus i huset!

Sen jag flyttade in i min nya lägenhet, har det varit lite mörkt i mitt hem. Har nämligen väldigt många fönster och för få lampor. Förra månaden hittade jag två lampskärmar på REA som jag inhandlade. Enda shoppingen jag gjort på månader faktiskt! Men nu när man tagit bort adventsljusstakarna så är det så mörkt att jag var tvungen att köpa nya lampor. Såg jättehäftiga lampfötter på Åhléns men de var alldeles för dyra då jag måste köpa två. Så jag kollade lite hemsidor och hittade liknande på Jotex som var billigare och faktiskt ännu häftigare!

20140129-205406.jpg
Skärmarna som följde med var vita, så de blev lite roligare med de rosa! Jag är supernöjd och det är väldigt mysigt hemma nu!

4 reaktioner på ”Ljus i huset!

Kommentera

