Sorg och glädje!

Idag har en stark kvinna som jag har haft glädjen att vara bekant med gått bort. Hon var min systers bästa vän. I flera omgångar slogs hon mot cancern men sista omgången vann den över henne. Trots att hon i tidig ålder kämpade mot cancer som av strålningsskador gav henne ett liv i rullstol hade hon alltid humöret på topp. Hon hade ett jävlar anamma som var helt underbart!!

Jag är tacksam att jag fick möjligheten att lära känna henne och trots att vi inte hade sådan djup vänskap har jag sorg i hjärtat idag. Ikväll blir det att tända ett ljus till minne av henne, men jag tror jag vet vart hon är nu. Hon är i Sotchie och tittar på vinter-OS, eftersom vintersport med skidor var hennes favoritsport att följa!

Till minne av dig A. Du kommer vara saknad men jag tror du kommer titta till mig då och då. Jag vet att du kommer hålla koll på min syster i alla fall!

❤️❤️❤️

4 reaktioner på ”Sorg och glädje!

Kommentera

