Dag 2 på ledigheten!

Gårdagen var bara slappa som gällde på schemat. Fantastiskt skönt!
Idag har jag haft en kompis med liten bäbis på sconesfika. Så gulligt då jag faktiskt fick en alla hjärtans dag present av henne, en påse godis som var inslagen. Något så litet kan göra en så glad!! Är nog första gången jag har fått något inför denna dag.
Mysigt var det med fika i alla fall trots att bäbisen tyckte jag var riktigt läskig!
Klockan är 18 och jag ska nu bege mig till gymmet med min jobbarkompis. Skönt att fått rutin på träningen. Två till tre gånger i veckan tuffar vi på! Det är bra jobbat!

Hoppas ni alla blir riktigt uppvaktade i morgon på den stora dagen!

Stor kram

❤️❤️❤️

Kommentera

