20+

Semesterplaneringen är i full gång och det verkar som jag får ta en riktigt sen semester om allting ska funka med jobbet. MEN jag har något att se fram emot. Ett event jag har anmält mig till och inom två veckor hoppas jag få svar på om jag kommer med. Ska bli enormt spännande!!! Samtidigt är jag jävligt skraj!! Håller verkligen tummarna att det blir ett positivt svar. Tror att det skulle förändra mycket inom mig själv om jag kommer med!

Btw så fick jag ett inbetalningskort på HM Club om jag fortsättningsvis vill vara medlem. Jag har visst handlat för lite och blir då betalningsskyldig på medlemsavgiften. HA! Då är det ett bevis på att jag verkligen lagt ner shoppingen och tagit tag i min ekonomi! Så självklart kommer jag inte betala för att bli medlem igen… Konstigt att ett så stort företag tar betalt för medlemskap. Men men. Inte mig emot att vara utan!

20140219-095114.jpg

Pöss

4 reaktioner på ”20+

  1. Men vilken cliffhanger du levererar här då?! Vad är det, vad är det, vad är det? Va, va, va? Jag lägger min gissning på att du har anmält dig till Bonde söker fru (som eventuell blivande fru då). Am I right?

Kommentera

