Så jäkla pigg jag är!!

Ja, det skulle jag verkligen vilja skrika ut, men det är jag inte. Sov som en kratta och har nog legat som en också för ont i kroppen och stel som bara den. Drömt konstigt också och på det upp ruskigt tidigt för att gå till jobbet och förbereda inventering.

I N V E N T E R I N G

Enormt tråkigt!! Och skulle egentligen vilja skita i det och åka hem och sova. Håret är fult och kläderna jag fick på mig är gamla och urtvättade..
Ja, det är en sån dag…

3 reaktioner på ”Så jäkla pigg jag är!!

Kommentera

